
FAQ – Najczęściej zadawane pytania dotyczące sprzedaży biletów i karnetów
Drodzy Kibice. Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące nowego systemu sprzedaży biletów i karnetów. Mamy nadzieję, że okażą się pomocne. Zapraszamy do zapoznania się.
Miałem/am konto w starym systemie i co dalej ? Konta użytkowników, które były zarejestrowane w poprzednim systemie zostały przeniesione do nowego systemu.
Jak mam zalogować się po raz pierwszy ? Pierwsze logowanie możliwe jest poprzez wybranie opcji „ZAŁÓŻ KONTO”, a następnie podanie swojego numeru PESEL. System poprosi Cię o uzupełnienie hasła oraz adresu e-mail, na który wyślemy link aktywacyjny.
Jak mam odzyskać hasło do swojego konta?
Proces przypomnienia hasła możliwy jest w przypadku uprzedniej aktywacji konta.
Jeżeli Twoje konto zostało aktywowane należy:
1. Kliknąć przycisk „Logowanie”
2. Wybrać opcję „Nie pamietam hasła”
3. Wpisz adres email podany podczas aktywacji konta
4. Odbierz wiadomość, która dotarła na Twoje konto pocztowe (sprawdź ewentualnie folder SPAM) i kliknij w link „Zmiana hasła”
5. Zmień hasło i potwierdź zmianę.
Zakładanie konta dla osoby bez numeru PESEL W tym celu należy w formularzu rejestracyjnym zamiast PESELU podać numer dokumentu tożsamości osoby, a w kolejnym etapie wypełnić formularz danymi osobowymi.
Konto osoby niepełnoletniej Konto kibica może założyć osoba, która ukończyła 13 lat.
Czy muszę posiadać konto w systemie w celu zakupu karnetu ? Tak, każda osoba planująca kupić bilet lub karnet musi posiadać aktywne konto w systemie.
Czy mogę dokonać zakupu osobie trzeciej ? Tak, karnety można kupować osobom trzecim. Aby dokonać takiego zakupu należy przypisać osobę do miejsca podając jej numer PESEL.
Czy muszę rejestrować osoby, które nie mają konta w systemie przed zakupem ? Nie, podczas zakupu i wpisaniu PESELU, w przypadku gdy system nie znajdzie takiej osoby w bazie wyświetli się opcja „Uzupełnij dane”. Wypełniając wspomniany formularz system automatycznie doda osobę do bazy i utworzy jej konto. Aktywacja jest opisana w punkcie wyżej, jednak nie jest ona wymagana do ukończenia zakupu.
Czy muszę posiadać kartę kibica ? Nie, karta kibica nie jest wymagana do zakupu karnetu.
Ile mam czasu na dokonanie zakupu wybranych miejsc ? Czas sesji w systemie dla zalogowanego użytkownika to 15 minut.
Ile karnetów mogę kupić maksymalnie w jednej transakcji ? W jednej transakcji można zakupić maksymalnie 15 karnetów
Gdzie mogę kupić karnet ? Karnet można kupić w następujących miejscach: 1. Jaga Fan Shop – Galeria Carrefour „Zielone Wzgórza” ul. Wrocławska 20
2. Cescom – ul. Kręta 14
3. Saloniki Kolportera
oraz oczywiście przez serwis bilety.jagiellonia.pl
Jakie mecze obejmuje karnet ? W skład karnetu na całą rundę wchodzą mecze w ramach rozgrywek PKO BP Ekstraklasy oraz Pucharu Polski rozgrywane na Stadionie Miejskim w Białymstoku. Dodatkowo posiadacz karnetu na całą rundę będzie miał możliwość odebrania bezpłatnej wejściówki na mecz sparingowy.
Jakie mecze obejmuje mini karnet ?W skład mini karnetu wchodzi pięć pierwszych meczów w ramach rozgrywek PKO BP Ekstraklasy oraz mecze Pucharu Polski rozegrane do daty ostatniego ligowego meczu objetego karnetem.
Mam niewykorzystane środki z karnetu, co z nimi będzie? Wszystkie osoby, które miały wykupiony karnet na rundę jesienną sezonu 2020/21 mają aktywne vouchery o wartości niewykorzystanych środków.
Jak i na które sektory mogę wykorzystać voucher ? Realizacja voucheru odbywa się podczas zakupu. Po wprowadzeniu danych osobowych, poniżej w oknie transakcji jest obszar dedykowany voucherom. Jeżeli Twoje saldo jest aktywne, kliknij na czerwoną ikonkę i wybierz wartość, o którą chcesz obniżyć cenę.
Czy karnetowicze mają rezerwację swojego miejsca z rundy jesiennej 2020/21 ?
Nie, na najbliższą rundę nie przenosiliśmy rezerwacji miejsc karnetowiczów, ale dajemy tej grupie osób pierwszeństwo w zakupie.
Czy będzie okres sprzedaży zamkniętej dla karnetowiczów ? Tak, w okresie od 5 do 12 lipca karnety na rundę oraz mini karnety będą mogli nabywać karnetowicze.
Czy w okresie sprzedaży zamkniętej będzie możliwość zakupu karnetu dla osoby, która nie miała go w poprzedniej rundzie ? Nie, sprzedaż zamknięta umożliwia zakup tylko karnetowiczom z poprzedniej rundy.
Czy nadal mogę korzystać z punktów programu Jaga Benefit ? Tak, salda punktowe z programu Jaga Benefit również zostały przeniesione na konta każdego zarejestrowanego uprzednio w programie użytkownika.
Jak mogę wykorzystać punkty ? Punkty z Jaga Benefit można wykorzystać w podobny sposób jak vouchery. W okienku transakcji, dostępna jest opcja Punkty Jaga Benefit. Kliknij w czerwoną ikonkę i suwakiem wybierz ilość punktów do obniżenia ceny.
Jaka przeliczana jest zniżka z punktów Jaga Benefit ?Wartość 1 zł równa jest 20 punktom w zdobytych w programie.
Za co są naliczane punkty w programie Jaga Benefit ? Punkty naliczane są zrealizowane zakupy. 1 zł to 1 pkt