AktualnościZmiany w Zarządzie i dziale marketingu Jagiellonii Białystok

Zmiany w Zarządzie i dziale marketingu Jagiellonii Białystok

Jagiellonia Białystok informuje o zmianach w Zarządzie Klubu. Z dniem 1 lutego funkcję Prezes Zarządu przestanie pełnić Agnieszka Syczewska. Jej miejsce zajmie Wojciech Pertkiewicz. Agnieszka Syczewska pozostanie w zarządzie, na stanowisku wiceprezes i dyrektor zarządzającej. Jednocześnie informujemy, że nowym dyrektorem ds. marketingu został Adrian Molski-Strzałkowski.



Wojciech Pertkiewicz pełnił funkcję prezesa Arki Gdynia w latach 2012 – 2019. Od 2020 roku był w Radzie Nadzorczej „Żółto-Niebieskich”. Za jego kadencji klub z Pomorza wywalczył Puchar Polski, a także dwa Superpuchary Polski.

– Sam fakt „transferu” do klubu z Ekstraklasy jest dla mnie zaszczytem. Zanim jednak przeprowadzę się do Białegostoku muszę zamknąć kilka tematów biznesowych i zawodowych, dlatego formalnie funkcję prezesa zacznę pełnić od 1 lutego. Wspólnie z Radą Nadzorczą nakreśliliśmy kierunek zmian, w którym powinien podążać klub. Doszło już do roszady na stanowisku trenera, druga nastąpiła w gabinecie prezesa. Będą kolejne, ale jeszcze je zakomunikujemy w przyszłości. Wspólnie z Agnieszką Syczewską, która zna klub od podszewki, będziemy mocno analizowali co da się zrobić, aby wykorzystać potencjał drzemiący w klubie, który jest projektem społecznym – mówi nowy prezes Jagiellonii.

W strukturach klubu pozostaje Agnieszka Syczewska, która będzie pełniła funkcję wiceprezes i dyrektor zarządzającej.

– To był bardzo wymagający czas. Stale poszukujemy rozwiązań mających przybliżyć nas do wyjścia z sytuacji, w której się znaleźliśmy, a której nikt w naszym klubie nie akceptuje. Jednym z tych rozwiązań jest powołanie nowej osoby na stanowisko Prezesa Zarządu Jagiellonii Białystok. To pozwoli mi wrócić do roli, z której uczciwie i sumiennie wywiązywałam się przez wiele lat. Od trzynastu lat dobro naszego klubu jest dla mnie priorytetowe. Losy Jagiellonii Białystok były, są i zawsze będą dla mnie najważniejsze. Doszliśmy do wniosku, że klub wymaga kolejnych zmian, a jedną z nich jest wzmocnienie jego struktur. Trudny czas wymaga trudnych decyzji. Trzeba przedłożyć nad wszystko interes i dobro organizacji, by móc dalej realizować działania mające na celu przebudzić klub z letargu, w jakim się od jakiegoś czasu pogrążał. Nowemu Prezesowi życzę mądrych decyzji i wytrwałości w dążeniu do celu. Oby jak najmniej było w jego codziennym funkcjonowaniu sytuacji i wydarzeń nieprzewidywalnych, takich na które nie był gotowy i oby swoją pracą pomógł nam wszystkim w powrocie na właściwe tory – mówi ustępująca z funkcji Prezes Zarządu Jagiellonii Białystok, Agnieszka Syczewska.

Zmianie uległa również struktura działu marketingu naszego klubu. Nowym dyrektorem został Adrian Molski-Strzałkowski. Dotychczas funkcjonujący na tym stanowisku Patryk Biryło pełnić będzie od teraz funkcję wicedyrektora działu marketingu.

Kontakt

Jagiellonia Białystok S.S.A.

b Poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00