AktualnościOd meczu z Pogonią nowi sponsorzy na koszulkach

Od meczu z Pogonią nowi sponsorzy na koszulkach

Mecz z Widzewem Łódź był ostatnim, w tym sezonie, w którym na froncie naszej koszulki pojawiły się loga sponsorów – Grupy Chorten, a także Województwa Podlaskiego. Od spotkania z Pogonią nasze trykoty będą zdobiły loga Kuchni Vikinga oraz Cyber Quant.

Podczas przedsezonej prezentacji koszulek zastępca marszałka, Sebastian Łukaszewicz nie krył radości, że logo województwa w pierwszych dwóch spotkaniach znajdzie się na froncie trykotu. – To duża nobilitacja dla nas. Po raz pierwszy znaleźliśmy się na froncie koszulki. Później wracamy na rękawek – podkreślał przedstawiciel władz wojewódzkich.

Drugi z naszych partnerów, firma Chorten jest związana z Jagiellonią od ubiegłego sezonu, w którym była głównym sponsorem drużyny rezerw. Także w tym logo sieci sklepów będzie eksponowane na trykotach drugiego zespołu Jagi. W tym sezonie przez pierwsze dwie kolejki znak Chortena zdobił koszulki „Żółto-Czerwonych”. – Dziękujemy za zaufanie. Wspólnie z Jagiellonią chcemy promować i budować rozpoznawalność Białegostoku w Polsce – mówiła Pani Sylwia Olechno z zarządu Grupy Chorten.

Od meczu w Szczecinie, do końca sezonu, na froncie trykotów znajdą się loga Cyber Quant i Kuchni Vikinga. Pierwsza z nich związała się umową z Jagiellonią rok temu, zostając partnerem białostockiego klubu w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. – W tym zakresie chcemy rozwijać naszą współpracę. Jednocześnie wierzymy, że dzięki takiej ekspozycji nasza firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalną – wyjaśnia Bartosz Rzepiński.

Pomysł ekspozycji Kuchni Vikinga na koszulkach Jagiellonii pojawił się najpóźniej, ale negocjacje potoczyły się bardzo szybko. Firma ta bardzo szybko się rozwija, zdobywa rynek nie tylko na Podlasiu, ale także w całej Polsce. – Główny partner, którym od początku rozgrywek miał być Cyber Quant, zgodził się na udostępnienie miejsca na koszulce w pierwszych dwóch kolejkach firmie Chorten oraz Wojewódzwtu Podlaskiemu. Jest to nowatorskie rozwiązanie, ale to tylko pokazuje, że Jagiellonia jest jedną, wielką rodziną.  Zdecydowaliśmy się skorzystać z tego prezentu. W ten sposób promujemy lokalne firmy, aktywne także na rynku krajowym. Od trzeciego meczu już do końca sezonu na przodzie widoczne już będą firmy Cyber Quant i Kuchnia Wikinga, która podbiła nasz region i mocno ruszyła w Polskę– powiedział Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii Białystok.

Kontakt

Jagiellonia Białystok S.S.A.

b Poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00